Yükleniyor...

Sermois şu an hayal ettiğimin de ötesinde

20 Kasım 2023

Sermois Design’ın bir marka haline gelmesinin gururunu ve mutluluğunu yaşadığını söyleyen Y. Mimar Seray Arıkan, “Modern çizgilerle, el boyamasının izlerini taşıyan bir marka yaratmayı hedeflemiştim. Ne mutlu ki şu an hayal ettiğimin ötesindeyiz” diyor.

Ürün portföyünü sürekli yenilediklerini ve açtıkları web sitesiyle bu ürünleri müşterileriyle de paylaştıklarını belirten Seray Hanım, böylelikle şehir dışı projelerine de hizmet vermeye başladıklarını anlatıyor. Seray Hanım ile ürün seçiminde nelere dikkat ettiklerini, sektördeki güncel gelişmelere dair düşüncelerini ve sundukları hizmetleri konuştuk.

Seray Hanım, Sermois Design açıldığı günden bu yana nasıl bir gelişim gösterdi?
Sermois markasını kurarken ilk hedefim ‘no name’ olanı sevdirmekti. Ancak şimdi görüyorum ki Sermois bir marka haline geldi. Bu benim için çok gurur verici. Bir mimar olarak yüksek lisansı bitirdikten sonra Gaziantep’e dönüp birçok markadan franchise almak benim için bir seçenek olabilirdi ama bu, benim hayallerim arasında hiç olmadı. Ben mesleğimin bu alanında ilerleyerek showroomda modern çizgilerle, el boyamasının izlerini taşıyan bir marka yaratmayı hedefledim. Ne mutlu ki şu an hayal ettiğimin ötesindeyiz. Şehir dışından gelen talepler doğrultusunda bir web sitesi açtık. Bu sayede müşterilerimiz ürünleri ve fiyatları görebiliyor. Sadece fiyatları görebilmenin ötesinde ürün özelliklerine ve kullanım alanları hakkında da bilgi sahibi olabiliyor. Böylelikle Sermois Design artık şehir dışı projelerine de hizmet vermeye başlamış oldu.

Ürün portföyünüzden bahseder misiniz? Neler eklediniz?
İlk olarak seramik ile başladığımız ürün skalamıza pirinç gruplarını, doğal taş malzemelerinden ürettiğimiz aksesuarları ve ithal koleksiyonları ekledik. Bununla beraber koleksiyonlarımız ayda bir mutlaka yenileniyor. Seramiklerde yeni desen çalışmaya, pirinç ve reçine gruplarında yeni koleksiyon grupları eklemeye sıklıkla devam ediyoruz. Şimdi ise, müşterilerimizin talepleriyle mimari hizmete de başladık. Sermois aksesuarlarıyla tamamlayacağımız yeni yaşam alanları sunmayı hedefliyoruz. Mimari hizmet de vermeye başladıktan sonra da Missoni markasının duvar kağıtlarını bünyemize kazandırdık.

Ürün seçiminde nelere dikkat ediyorsunuz?
Ürünlerin üretim sürecinde en önem verdiğim şey; elbette ki kalitesi ve gerçek malzeme oluşu. Mermer görünümlü, pirinç boyalı gibi tabirler Sermois’de yer almaz. Küçük bir kahve fincanında bile kahvenin soğumaması için ağız çapının ayarlanması yapılıyor. Üretim kısmında var olmak da çok keyifli. Sermois’in ürünlerinin hepsi tozlu atölyelerden, kıymetli ustaların ellerinden bizim showrooma geliyor.

Kişiye özel çalışmalarınız devam ediyor mu?
Elbette. Çünkü ben bir mimarım ve kişisel zevklere göre üretim yapmak en sevdiğim şey. Müşterilerimizin evine göre desen çalışmalarımız oluyor.

Sektörünüzdeki güncel gelişmeleri takip ediyor musunuz?
Fuarlar bu anlamda en fazla donanıma sahip olacağım yerler oluyor. Geçtiğimiz aylarda Paris’te Maison & Object fuarındaydım. Şimdi ise Milano ve Almanya fuarına gitmek için hazırlık yapıyorum. Eksiklerini görmek, bununla yüzleşmek ve yenilenerek tekrar dönmek harika bir duygu... Bu fuarlar sayesinde ithal markalarla anlaşma yapıyoruz. Onun dışında Sermois ürünlerini tanıtma şansım da oluyor. Ancak her şeyin ötesinde bambaşka bir vizyon kazandırıyor. Bu hepsinden kıymetli bence...

Yaşam alanlarına yönelik danışmanlık hizmeti veriyor musunuz?
Objelendirme danışmanlığı yapmaya devam ediyoruz. En çok bu vesileyle tercih edildiğimizi düşünüyorum. Bunu Gaziantep için de evlere giderek yapıyoruz. Müşterilerimiz objelendirmek istediği alanları bizimle paylaşıyor, biz de o alanlara uygun olan ürünleri götürüp evlerinde deniyoruz. Şehir dışı projeleri için bunu modelleme programlarıyla yapmaya başladık.

Sosyal Medyada Paylaş
GÜLŞAH SERT