Yükleniyor...

Özgün ve stil sahibi bir marka Aysuda Butik

17 Ekim 2025

Kökleri sevgiye ve emeğe dayanan Aysuda, 17 yıl önce bir annenin tutkusu ve vizyonuyla doğdu; bugün ise ikinci nesil temsilcisi İlayda Kürüz ile yolculuğuna kararlılıkla devam ediyor. Aysuda, bir giyim markası olmanın ötesinde; zarafeti, kaliteyi ve samimiyeti bir araya getiren ilham verici bir başarı hikayesini temsil ediyor.

İlayda Kürüz, kadınların kendini özgüvenli ve özel hissetmesini amaçlayan, güçlü bir marka duruşu sergileyen Aysuda Butik’in hikayesini anlattı.

 

Kalite, özen ve müşteri memnuniyeti

 

Aysuda’nın, 17 yıl önce annesi tarafından kurulduğunu ifade eden İlayda Kürüz, markanın kendisi için önemini ve kuruluş hikayesini şöyle anlattı: “Aysuda bugün ikinci nesil yönetimiyle yoluna devam eden köklü bir markadır. Aysuda ismi, annemin kendi ismi ile kızlarının isimlerinin son iki harfinin birleşimiyle oluşuyor. Aynı zamanda emeği, çalışmayı ve iş tutkumuzu simgeliyor. Kuruluşundan itibaren kalite, özen ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan Aysuda, yıllar içerisinde modern bir butik anlayışına dönüştü. Eğitimim için İstanbul’a gittiğimde annemle birlikte koleksiyonları seçerek işin her aşamasını öğrenme fırsatı buldum. İstanbul’da koleksiyon seçim sürecine aktif katılım ve sosyal medyanın etkin kullanımıyla birlikte markamız; güncel, şık ve özenle seçilmiş parçaları müşterilerine sunmaya devam etmektedir. Bugün Aysuda, kadınların her anına eşlik eden, özgün ve stil sahibi bir marka olarak sektördeki yerini güçlendirmektedir.”

 

Aysuda ile ayrıcalıklı hissedeceksiniz

 

Aysuda’nın, modern kadının her anına eşlik eden bir butik olduğunu belirten İlayda Kürüz, butiğin konsepti, ürün çeşitliliği ve tarzı hakkında, “Günlük şıklıktan ofis zarafetine, özel günlerin iddialı parçalarına kadar geniş bir yelpazede ürün çeşitliliğine sahibiz. Üstelik sadece kıyafet değil aksesuarlar, ayakkabılar, kemerler ve takılarla da stilinizin tamamını oluşturabiliyorsunuz. Konseptimiz, kadınların baştan ayağa kendi tarzını yansıtmasına olanak tanımak ve her ortamda ayrıcalıklı hissettirmek üzerine kurulu” ifadelerini kullandı.

 

Güncel trendleri takip ediyoruz

 

Ürün seçiminde çok özenli davrandığını belirten İlayda Kürüz, “En çok dikkat ettiğimiz nokta kumaşın kalitesi oluyor. Çünkü bizce bir parçanın şıklığı kadar kullanım ömrü ve rahatlığı da önemli. Bunun yanında her zaman güncel trendleri takip ediyoruz ama sadece moda diye değil, markamızın ruhuna ve müşterilerimizin tarzına uyum sağlayacak parçalar olmasına önem veriyoruz. Tasarım detayları, kesimin vücuda oturuşu ve günlük hayatta rahatlıkla kullanılabilir olması da bizim için çok önemli kriterler” diye konuştu.

 

Kadın girişimciliğin ve samimiyetin bir temsilcisiyiz

 

Aysuda markasını sektörde ön plana çıkaran temel özelliklerden bahseden İlayda Kürüz, “En önemli özelliğimiz, ürünlerimizi titizlikle seçmem. Ayda iki kez İstanbul’a giderek koleksiyonları birebir inceliyor, kumaş kalitesi ve tasarım detaylarını özenle değerlendiriyorum. Bunun yanı sıra sosyal medyayı aktif kullanmamız da büyük bir avantaj. Her gün yeni gelen ürünleri instagram hesabımızda müşterilerimize sunuyoruz. Aysuda yalnızca bir giyim markası değil; kadın girişimciliğinin ve samimiyetin bir temsilcisi. Müşterilerimizle kurduğumuz güçlü iletişim, markamızı farklı kılan en değerli unsurlardan biridir” dedi.

 

Kadınların hayatına dokunmayı çok önemsiyorum

 

Aysuda’yı bir kadın girişimci markası olarak tanımlayan İlayda Kürüz, “Benim için Aysuda sadece bir iş değil, aynı zamanda kadınların gücünü ve emeğini temsil eden bir marka. Annemle başlayan bu yolculuğu devam ettirmek, kadın girişimciliğinin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Özellikle kadınların hayatına dokunmayı çok önemsiyorum. Mağazamıza yeni doğum yapmış bir anne geldiğinde, kendini yeniden güzel hissetmesine yardımcı olmak ya da bir müşterimizin kendi stilini keşfetmesini sağlamak bana inanılmaz bir mutluluk veriyor. Aysuda’nın en büyük değeri de bu, kadınlara sadece kıyafet değil, özgüven ve samimiyet kazandırmak” ifadelerini kullandı.

 

Kendi koleksiyonlarımı üretmeyi hedefliyorum

 

En büyük hedefinin Aysuda’yı daha geniş kitlelere ulaştırmak olduğunu söyleyen İlayda Kürüz, ileriye yönelik hedeflerini, markasıyla ilgili gelecek planlamasını anlattı: “Şu an sosyal medya bizim için çok büyük bir güç ve her gün yeni içerikler üreterek müşterilerimizle bağ kuruyorum. Önümüzdeki dönemde bunu daha da büyütmek, koleksiyonlarımızı çeşitlendirmek ve en önemlisi kendi üretimimizi yapmaya başlamak istiyorum. Çünkü artık sadece seçmek değil, bizzat tasarlayıp üretmek de benim için çok değerli bir hedef. Böylece markamızın ruhunu tamamen yansıtan, özgün ve kaliteli parçaları müşterilerimize sunabileceğim. Benim için önemli olan her zaman üzerine koyarak ilerlemek ve kadınların hayatındaki özel anlara eşlik eden bir marka olmak. Aysuda’yı gelecekte yalnızca butik düzeyinde değil, kendi koleksiyonlarını üreten güçlü bir kadın girişim markası olarak görmek istiyorum.”

Sosyal Medyada Paylaş
GÜLŞAH SERT
Ekli Görseller